בוקר שישי נפתח בטיול פנימייה השנתי !!
חניכי הפנימייה יצאו לטיול חד יומי באקווה כיף בכנרת, שכלל פעילות מים חוויתית ומגבשת 💦.
לאחר חזרת החניכים, התארגנות ומנוחה קלה, התכנסו חניכי הפנמייה לארוחת ערב חגיגית
ולקבלת שבת בהנחיית קבוצת אביב, חניכי ז'- ח'.
הערב המשיך עם פעילות דו קרב – מי השכבה המנצחת? – בהנחייתם של עידו,עילי ורואי.
הפעילות כללה תחרות בין נציגי כל קבוצה במשימות שונות,
והשכבה המנצחת היא – שכבת יהלום – חניכי י"ב !!
ערב שישי נחתם בדיסקו המסורתי והפעם – באווירת תאילנד 🌴
שבת בבוקר נפתח עם פעילות קיץ של הקומונה – מלחמת מים והחלקה על פוליטלן,
פעילות שהכניסה לכפר את אנרגיית חג השבועות שבפתח 🌾.
לפנינו חגיגת שבועות הרשמית, הפנינג מושקע ורחב היקף שיתקיים ביום שלישי בתאריך 19.5.26-
תלמידים והורים יקרים – אנו מצפים לבואכם 🙂















