טיול בני\ות מצווה -שכבה ז'

טיול בני\ות מצווה -שכבה ז'

אתמול בחצות, יצאו תלמידי שכבה ז' בליווי הצוות החינוכי לטיול בני\ות מצווה במצדה.
טיול עלייה למצדה הוא פעילות השיא של שנת בני ובנות המצווה.

במסגרת הטיול יצאו התלמידים והצוות החינוכי בחצות מבית הספר, הגיעו למצדה באמצע הלילה, ראו את החזיון האור-קולי ועלו על המצדה בזמן לראות את הזריחה.
מטרת הטיול היא להמחיש את ההתמודדות עם אתגרי ההתבגרות והמעבר מילדוּת לנערוּת.

בהזדמנות זו נרצה להביע את תודתנו ל'ויצו פנמה' שבזכותם הטיול יצא לפועל, ואף דאגו לשי לבני\ות המצווה המתוקים.