תלמידי שכבה י"א והצוות החינוכי חזרו אתמול מטיול שנתי בן יומיים בדרום הארץ.
היום הראשון לטיול החל במסלול הליכה בעין עובדת מול נוף מדברי ועוצמתי. בשל מזג אויר הגשום התלמידים לא צעדו את המסלול עד סופו והגיעו בשעה מוקדמת יותר מהמתוכנן לאכסניית ניצנה בדרום.
הטיול השנתי הוא זמן נפלא ליצירת חוויות משותפות, לגיבוש, להעמקת ההיכרות בין התלמידים עצמם וגם בין התלמידים לצוות החינוכי. פעילויות שוברות שגרה הכרחיות וחשובות לתהליך החינוכי.
היום השני לטיול התחיל בפעילות התנדבותית חקלאית במשק ניצנה. התלמידים שיתפו פעולה ועשו עבודה נפלאה ומשמעותית. משם המשיכו התלמידים והצוות החינוכי לסיור בטיילת המצוק של מצפה רמון וביקור במרכז המבקרים על שם אילן רמון.
הנוף המדברי, הטבע המרשים ובע"ח החיים בו עודדו אווירה מהנה, משחררת וחוויתית.
תלמידים שלנו, המשיכו לצבור חוויות חיוביות, מגבשות ומהנות.




































