יוצאים לטיול השנתי

יוצאים לטיול השנתי

ביום ה' 4/4/24 יצאה חטיבת הביניים יחד עם שכבת י' לטיול שנתי בדרום הארץ.

החטיבה טיילה ביום הראשון בנחל דוד שבמדבר יהודה. את הלינה עשו בחוות "נוקדים" שם בערב נהנו ממסיבת ריקודים באמצעות אוזניות. ביום השני של הטיול ביקרו בבית גוברין.

שכבת י' יצאה לטיול יומי לנחל דוד ועין פשחה שבמדבר יהודה.