הסופ"ש עבר עלינו סופ"ש של אהבה !
השבת נפתחה בקבלת שבת של חניכי שכבה ז' המתוקים והמפתיעים ! שעלו על הבמה בביטחון ובחמידות יתר והנחו את קבלת השבת הפנימייתית. לאחר מכן, החניכים התכנסו לסעודת שבת המסורתית ולאחריה נהנו מפעילות ש"שינים 'הזמר במסכה'. הערב נחתם בנשף דיסקו יום האהבה !! הש"שינים של הכפר פועלים מזה תקופה על סופ"ש שיא שכולו שמחה ולבבות. בשבועות האחרונים התקיימה תחרות 'ההצעה הטובה ביותר' ובה חניכי הפנימייה הציעו לחניך\ה נוספת להצטרף אליהם לנשף – ההצעות היו מושקעות מאד, ומתוכם נבחרו שלושת המקומות הראשונים והם:
1. ילין ומתן – שכבה י'.
2. אילון ושלי שכבה י"ב
3. ניקול ומיה שכבה ז'.
כל הכבוד לזוכים ולכלל המשתתפים!
שבת בבוקר נפתח בסבב תחנות שיצרו שכבת עוגן (ט') בנושא יום האהבה וכללו בין היתר: כתיבת מכתבי אהבה לחבר\ה, הכנת שלטים לחדרים, קישוט מראות (כי גם אהבה עצמית חשובה ! ), פעילויות זוגיות ובחירת קופידוני הכפר 🙂
אחה"צ התקיים קפה קומונה המסורתי שמאחד את חניכי הפנימייה לזמן חברתי של ביחד באווירה נינוחה ונעימה.
ובערב, התקיימה הרצאתו של נדב בוחבוט, בוגר כפר נוער בעצמו, לוחם שריון שהגן בגבורה על קיבוץ נירים ונפצע במהלך שירותו הצבאי. ההרצאה הייתה בנושא חוסן, אופטימיות, סלילת הדרך להצלחה ושיתוף בתובנות חייו.

























